Framsida
Dagens bilde
Sigurd har fått gult belte

NM 2018

Medaljeutdeling

Flott innsats av gjengen fra Stord

Asbjørn i kamp

Judo Klubb Stord stilte med 3 deltakere under NM

Olav i kamp

Ask Nes i U15 66kg

Asbjørn Haraldsen i U18 -66kg

Olav Handeland i U18 -81 kg

Ask i kamp

Ole Severin var med som coach og Frank og Sissel Haraldsen var med som foreldre.

Ask tok sølv og vann alle sine kamper på ippon i innledningen. Vann og semifinalen klart med ippon. Finalen var en jevn kamp der den stod å vippet. Tapte til slutt for Isdal fra Haugesund.

Asbjørn hadde en tøff gruppe og hadde taket på motstander i den første kampen med en meget god utøver. Fikk en tidlig waza – ari der det skulle vært en ippon. Like etter en armlås som ikke gikk inn. Motstander fikk inn en waza – ari og en armlås.  Fekk en rekval men det ble tap. Likevel en kjempegod innsats.

Olav Handeland fikk en tøff jobb i sitt første NM stevne. Var litt preget av dette men god innsats selv om det ble to tap.

Veldig fornøyd med søvv til Ask og  Olav og Asbjørn stilte som 1 års U18.

God hjelp også fra Frank og Sissel på stevne.

Siste nyhende
18.02.2024
Stemne i Haugesund 17. februar
Me vart inviterte til Haugesund på eit lite barnestemne. Der deltok Timian i U13 og Victor, Håvard og Thea i U13. Alle gjekk fine kampar og fekk til mykje av det dei har øvd på.
31.01.2024
Meld deg inn i Spond-gruppa!
Etter ønske frå foreldre og medlemmar, har me fått oppretta ei gruppa på Spond. Frå no av går me over til å bruka denne for påmelding til stemne, arrangement og dugnad.

Alle medlemmer skal ha fått ein invitasjon på SMS og epost. Viss du ikkje har fått, ta kontakt med Kjetil på tlf 90573306.
09.01.2024
Treningssamling 6.-7. januar
Som start på det nye året arrangerte me ei intern treningssamling for medlemmane våre. Me har hatt ei kjempefin helg med mykje judo og sosialt samvær.
Nyhetsbrev
Skriv inn e-postadressa di for å registrere deg for nyhet-post

Linker
Dynamiske websider: iDrift AS