Framsida
Medaljedryss på regionsmeisterskap

NM for ungdom og junior 2019

Junior NM 2019

Nm for ungdom og junior ble arrangert av Ippon JK i Nadderudhallen i Bærum 16 og 17 nov.19, med 190 deltakere

Laget

Judo Klubb Stord deltok med 3 deltakere.  Og deltok i U18G -73kg og -81kg som var det største klassene.

Tre utøvere

Olav Grønås Handeland i U18G -81.

Han imponerte stort med mange flotte kamper og gikk like godt til bronsefinalen der det ble tap . Ble til slutt 5.pl og langt over forventing ettersom dette var en av de største klassene. Fantastisk prestasjon og utvikling.

Asbjørn i kamp

Asbjørn Haraldsen deltok i U18G -73 kg.

Kjempa seg fram til bronsefinalen der det ble tap. Ble til slutt 5.pl etter en fantastisk innsats og over forventing i dette selskapet. Dette var en av de største klassene . Det er små marginer om å gå helt til topps.

Ask i kamp

Ask nes i U18G – 81 kg.

Ble tap i første kamp og måtte gjennom rekvalifisering som han vann.  Havnet på 7 pl til slutt. Flott innsats for en som deltok i U18 i NM for første gang.

Meget imponert av alle tre utøverene.

Ask ble med som utøver på Trondheim sitt U18 lag på søndagen der de vann et suverent gull.  Gratulerer.

Coach og reiseleder Ole Severin

Coach og reiseleder: Linda Nesse

Reiseleder og transportør: Sissel Haraldsen

Fantastisk god hjelp av Sissel som sørget for transport til og fra hotellet til stevnelokalet, hjelp i hallen og turen hjem med utøverene. Ole og Linda tok utøverene med fra Stokken fredagen slik at de kunne få full skoledag og samtidig nå innveiingen fredagen.

Reisegjengen

Et vellykka arr.

Ole Severin Nesse

Siste nyhende
Regionsmeisterskap 13. april
Årets regionsmeisterskap vart arrangert i Sandnes, og hadde 107 deltakar inkludert barnestemnet. Stord var representert av 3 ungdom og 5 barn som representerte klubben på ein svært god måte.
Årsmøte
Judoklubb Stord hadde årsmøte 12. mars. Referatet er lagt ut på Spond.
18.02.2024
Stemne i Haugesund 17. februar
Me vart inviterte til Haugesund på eit lite barnestemne. Der deltok Timian i U13 og Victor, Håvard og Thea i U13. Alle gjekk fine kampar og fekk til mykje av det dei har øvd på.
Skriv inn e-postadressa di for å registrere deg for nyhet-post

Linker
Dynamiske websider: iDrift AS
Judo Klubb Stord   Boks 100 5408 SAGVÅG   Epost-adresse: post@stord.judoklubb.no