Framsida
Sponsorar

Treningssamling 6.-7. januar

Oppstilling før siste økta

Som start på det nye året arrangerte me ei intern treningssamling for medlemmane våre. Me har hatt ei kjempefin helg med mykje judo og sosialt samvær.

Tomoe nage
Me starta med to treningsøkter laurdag ettermiddag. Mellom øktene hadde me matpause med deilig mat som foreldre leverte.

Klikk på bilde for full størrelse
Klar for ei natt på tatami
Barnepartiet fekk overnatta i gymsalen denne gongen, og hadde ein koseleg kveld sjølv om det var litt kaldt. Om kvelden gjekk dei også ein liten runde med julebukk, sjølvsagt utkledd som judoutøvarar.

Klikk på bilde for full størrelse
God stemning og stor aktivitet på morgonøkta
Sundag morgon hadde barnepartiet ei lang økt med mykje leik og litt judo. Her fekk Timian på 11 år prøva seg som trenar for første gong, og me fekk også gleda av å ha med den engasjerte og dyktige sportssjefen i Norges Judoforbund, Tore Fauske Haugen, som gjestetrenar. Han gjesta klubben heile helga, som oppfølging av Kjetil som var på trenarkurs i fjor vinter.

O goshi
Etterpå hadde me open dag, med trening for alle våre eigne medlemmar og nokre som kom på besøk og hadde lyst å prøva judo for første gong. Eit fantastisk arrangement med over 20 barn, nokre ungdommar og dei fleste av klubben sine trenarar på matta samtidig.

Kurt viser kast
Me takkar trenarar, utøvarar og dugnadsgjengen for ei fin helg med mykje engasjement og idrettsglede.

Klikk på bilde for full størrelse
Mange glade barn på matta

Siste nyhende
19.04.2024
Regionsmeisterskap 13. april
Årets regionsmeisterskap vart arrangert i Sandnes, og hadde 107 deltakar inkludert barnestemnet. Stord var representert av 3 ungdom og 5 barn som representerte klubben på ein svært god måte.
05.04.2024
Årsmøte
Judoklubb Stord hadde årsmøte 12. mars. Referatet er lagt ut på Spond.
18.02.2024
Stemne i Haugesund 17. februar
Me vart inviterte til Haugesund på eit lite barnestemne. Der deltok Timian i U13 og Victor, Håvard og Thea i U13. Alle gjekk fine kampar og fekk til mykje av det dei har øvd på.
Nyhetsbrev
Skriv inn e-postadressa di for å registrere deg for nyhet-post

Lenker
Dynamiske websider: iDrift AS